Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WaskiPP | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł P. adresWrocław zarejestrowany20.02.2006 @22:19:42 ostatnio na stronie20.05.2016 @18:35:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty76 komentarze6060 posty na forum3 newsy1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~naturefan    08.01.2011 @17:51:03
nie Wąsko PP Tu u ciebie, Podziwiam i pozdrawiam!!!
~Voycik    07.01.2011 @17:58:00
Imponująca galeria. Ciekawy dorobek wyjątkowych fotografii.
~KevinLomax13    07.01.2011 @12:38:32
masz tu sporo dobrych zdjęć
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~TH3RION    07.01.2011 @12:03:02
Dzięki
_______
This deathbed is my home.
~kandelabr    05.01.2011 @20:33:46
dzięki
~thorgal5    05.01.2011 @18:09:56
Dzieki To takie stare ze juz zapomnialem o tym rysunku.
~Tahyon    05.01.2011 @15:32:45
Skoro tak twierdzisz to nie wypada mi tego negować


Życzę udanego dnia (no co? Staram się być kulturalnym:P)
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~Tahyon    05.01.2011 @15:26:48
Modelka modelkąTy też "hardkor" jesteś skoro tam się znalazłeś ze swoim nienajtańszym sprzętem
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~Mensch    04.01.2011 @17:48:52
Proszę o info kiedy będzie Chętnie obejrzę, bo choć byłam tam tylko raz to zakochałam się w tym miejscu
_______
Zapraszam na in-the-picture.blog.onet.pl
~Mensch    04.01.2011 @17:24:52
Dziękuję bardzo
_______
Zapraszam na in-the-picture.blog.onet.pl
~DanielKucab    04.01.2011 @15:53:15
Prace w klimacie
~znikad    04.01.2011 @15:15:39
; )
~Santijar    04.01.2011 @10:35:50
Wielkie Dzięki :D
_______
Marzenia są jak zapach mgły o poranku , po pewnym czasie zabiera je podmuch wiatru
~Maciek4444    03.01.2011 @11:38:47
fuulll rispekt maaaan, thx
~seti    02.01.2011 @18:34:05
Dziękuję pieknie
~Maciek4444    02.01.2011 @12:51:27
yyyy nooo
yyyy piwo wieczorem?
~Nathes    01.01.2011 @18:29:22
dzięki
~Maciek4444    01.01.2011 @12:24:36
rozmawiałem dzisiaj z tym drzewem, mówi że spoko, także luz
~Maciek4444    31.12.2010 @11:37:19
a no na bank z Polibudy byś nie odszedł bo chęć szczera zrobi z Ciebie inżyniera...
~Srubka87    29.12.2010 @23:00:23
A dziękuje ślicznie Tu też widać niezły warsztat
~Gorannex    29.12.2010 @11:54:16
Dzięki. Fajno, że się podoba.
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
-czarodziejoz    26.12.2010 @12:24:20
pięknie dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci

A
~jacek314    26.12.2010 @12:14:57
Wielkie dzięki Pogodnego świątecznego dnia
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~mademoiselleangelina    25.12.2010 @22:12:48
100 lat !!
ostatnio edytowane: 2010-12-25 22:14:30
_______
http://www.izaopala.com
~Maciek4444    21.12.2010 @18:25:58
było by jeszcze lepiej mój drogi towarzyszu podróży gdyby leciały jeszcze świetlówki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 38 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt